Produkt dnia
Regulamin zakupów

Regulamin sklepu internetowego 

Jest wyłącznym uregulowaniem zasad dokonywania transakcji o ile strony jej strony nie postanowiły inaczej.

§1 Ustalenia wstępne

1. Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.maszyny.czyszczace.net zwany w dalszej części SKLEPEM, jest własnością firmy Maszyny Czyszczące Technika i Technologia, z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Karmelkowej 66. 2. Stroną dokonującą zamówienia i zakupów zwaną w dalszej części KLIENTEM, może być wyłącznie osoba prawna lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. Składając zamówienie, KLIENT akceptuje i zgadza się z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

3. Stroną obsługującą KLIENTA w szczególności przyjmującą, potwierdzającą oraz realizującą zamówienia zajmuje się firma Maszyny Czyszczące, zwana w dalszej części ADMINISTRATOREM.

4. Przedmiotami prowadzonych poprzez Strony transakcji w sieci Internet, są produkty wymienione w ofercie, przedstawionej na stronach www.maszyny.czyszczace.net w chwili składania zamówienia.

5. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie SKLEPU wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). SKLEP zastrzega sobie prawo do zmiany cen, o czym KLIENT zostanie niezwłocznie poinformowany.

6. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie SKLEPU są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty, instrukcje obsługi i są objęte pełną gwarancją producenta, jeżeli ta występuje.

7. Produkty zamieszczone na stronach SKLEPU nie są ofertą magazynową i mogą nie być od razu dostępne. W przypadku gdy zamówiony przez KLIENTA towar nie jest dostępny, zostanie on niezwłocznie poinformowany, a zamówienia nie zostanie zrealizowane, jeżeli nie ma technicznej możliwości uzupełnienia oferty lub zostanie zrealizowane z wyjątkiem produktów niedostępnych zgodnie z ustaleniami podjętymi z KLIENTEM.

§2 Zasady dokonywania zamówienia

1. Składanie zamówienia w SKLEPIE dokonuje się poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy internetowych udostępnianych w ramach SKLEPU internetowego ADMINISTRATORA.

2. SKLEP przyjmuje także zamówienia złożone telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail.

3. SKLEP realizuje zamówienia na terenie Polski.

4. Zamówienia drogą internetową można składać 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku. Zamówienia telefoniczne można składać w godzinach 8.oo-16.oo, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

5. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości w złożonym przez KLIENTA zamówieniu, nie nastąpi jego potwierdzenie przez ADMINISTRATORA. KLIENT podczas rejestracji w SKLEPIE jest zobowiązany do podania: nazwy firmy, adresu pocztowego, numeru NIP, numeru REGON, adresu e-mail, pod którym możliwe będzie potwierdzenie przez Administratora złożonego zamówienia oraz numeru telefonu kontaktowego wraz z numerem kierunkowym.

6. Potwierdzenie zamówienia dokonywane jest telefonicznie przez pracownika SKLEPU w tym samym dniu lub w dniu następnym dnia roboczego, bądź przez odpowiedź zwrotną na wiadomość e-mail wysłaną ze SKLEPU z zastrzeżeniem pkt.4.

7. Zamówienie może zostać anulowane w przypadku braku możliwości potwierdzenia telefonicznego lub braku odpowiedzi na potwierdzenie wysłane pocztą e-mail w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

8. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy KLIENTEM a SKLEPEM.

9. Zastrzegamy sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia od KLIENTÓW, którzy nie odebrali chociaż jednego zamówienia lub mają wobec SKLEPU lub ADMINISTRATORA nieuregulowane zobowiązania finansowe.

10. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zamówienia, KLIENT może się skontaktować ze SKLEPEM poprzez adres e-mail: info@maszyny-czyszczace.com.pl albo poprzez formularz na stronie Kontakt.

11. SKLEP zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym KLIENT zostanie poinformowany.

§3 Formy płatności

1. W trakcie składania zamówienia KLIENT określa formę płatności za zamówiony towar. Może wybrać następujące formy płatności:

1.1. Płatności za pobraniem - Przy zaznaczeniu opcji "Pobranie”. Opłatę za zamówienie KLIENT dokonuje przedstawicielowi firmy kurierskiej, który dostarczy przesyłkę do KLIENTA.

1.2. Płatność elektroniczna przez system PayU. Zamówiony towar zostaje wysłany do KLIENTA dopiero po otrzymaniu przez SKLEP autoryzacji transakcji.

1.3. Jedyną formą płatności dla KLIENTÓW, którzy w przeszłości nie odebrali przesyłki i została ona do SKLEPU zwrócona, jest zapłata przelewem.

2. Koszt towaru powiększony jest o koszty przesyłki i ubezpieczenia.

3. KLIENT może zlecić odbiór przesyłki wybranemu przez siebie spedytorowi, na swój koszt i swoje ryzyko. Towar wydawany przez SKLEP spedytorowi jest na podstawie pisemnego upoważnienia KLIENTA.

§4 Zasady i koszty dostawy towaru.

1. SKLEP realizuje dostawę zamówionych towarów za pośrednictwem firm kurierskich DPD, Fedex, K-EX, Inpost,  i Pocztą-Polską zgodnie z ich regulaminami.

2. Paczki dostarczane są najpóźniej w trzecim dniu roboczym po dniu nadania.

3. Paczki są ubezpieczone przez SKLEP do wysokości ich wartości.

4. Zamówione produkty będą dostarczane do KLIENTA pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

5. SKLEP dopuszcza wydanie towaru w swojej siedzibie.

6. SKLEP dopuszcza wydanie towarów w miejscu wskazanym przez KLIENTA na podstawie odrębnych ustaleń.

7. W przypadku realizacji niestandardowych zamówień, ADMINISTRATOR jest uprawniony, w drodze odrębnych ustaleń z KLIENTEM, do określenia dłuższego terminu realizacji zamówienia oraz realizacji takiego zamówienia etapowo.

8. Po dokonaniu pokwitowania przyjęcia przesyłki, KLIENT może w obecności kuriera dokonać sprawdzenia zawartości oraz stanu przesyłki. Reklamacje z tytułu niezgodności w dostawie lub uszkodzenia przesyłki mogą być zgłaszane do SKLEPu w ciągu 7 dni od przyjęcia przesyłki. Sklep zgłasza reklamację do firmy kurierskiej, która przysyła kuriera dla sporządzenia protokołu reklamacyjnego.

9. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, reklamację z tego tytułu będą rozpatrywane wyłącznie wtedy, gdy KLIENT wraz z osobą reprezentującą firmę kurierską sporządzi na piśmie protokół reklamacyjny, który zostanie podpisany przez Adresata przesyłki i kuriera. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych dokonanych przez KLIENTA nie będą uznawane. SKLEP nadzoruje terminowe dostarczenie przesyłek przez Spedytora.

10. Koszty wysyłki paczki przy płatności przelewem(przedpłata) lub elektronicznie(PayU) wynoszą odpowiednio:

1.1. W przypadku przesyłek kurierskich do 10kg wynosi 16,00 zł brutto

1.2. W przypadku przesyłek kurierskich do 30 kg wynosi 18,50 zł brutto.

1.3. W przypadku przesyłek kurierskich do 50 kg wynosi 73,78 zł brutto.

1.4. W przypadku przesyłek wysyłanych Pocztą-Polską do 30kg wynosi 12,00 zł brutto

1.5 W przypadku przesyłek wysyłanych do Paczkomatów Inpost (max wymiary 41x38x64cm) do 30 kg wynosi 15 ,00 zł brutto

1.6 Przesyłki o większej wadze lub gabarycie są wyceniane indywidualnie.

11.Koszty wysyłki paczki przy płatności za pobraniem wynoszą odpowiednio:

1.1 W przypadku przesyłek kurierskich od 1kg do 30kg wynosi 23,37 zł brutto

1.2 W przypadku przesyłek wysyłanych Pocztą-Polską do 30kg wynosi 15,00 zł brutto

1.3 W przypadku przesyłek wysyłanych do Paczkomatów Inpost (max wymiary 41x38x64cm) do 30kg wynosi 15,00 zł brutto +1,6% wartości zamówienia. 

12. Możliwe jest dokonanie płatności gotówkowej przy odbiorze towaru w siedzibie SKLEPU.

§5 Gwarancja, reklamacje i zwroty

1. Towary prezentowane w SKLEPIE są nowe i objęte są gwarancją, dostarczaną razem z towarem.

2. Nie jest dostarczana gwarancja do materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów, części zamiennych i wyposażenia. Warunki odpowiedzialności SKLEPU ograniczone są do zgodności towaru z umową kupna sprzedaży, o której mowa w par.2 ust.8.

3. Preparaty chemiczne zaopatrzone są przez SKLEP w arkusze bezpieczeństwa oraz charakterystyki techniczne.

4. Części zamienne objęte są gwarancją tylko w przypadku ich montażu przez autoryzowany przez SKLEP serwis.

5. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. KLIENT nie może powoływać rozstrzygnięć innych reklamacji. 6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu pieniądze SKLEP przekazuje w sposób wskazany przez klienta. 7. Wszelkie zwroty wysyłane na koszt SKLEPU nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

§6 Polityka bezpieczeństwa danych osobowych

1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez SKLEP danych osobowych, zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883. Dane osobowe klientów służą jedynie do realizacji zamówień i wystawiania faktur.

2. Zgodnie z postanowieniami w/w Ustawy KLIENTOM przysługuje prawo do kontroli przetwarzania dotyczących ich danych osobowych.

3. Dane KLIENTÓW nie będą w żadnym razie udostępniane firmom i osobom trzecim w celach marketingowych.

3. Dane KLIENTÓW będą udostępniane firmom kurierskim wyłącznie w celu realizacji dostawy.

§ 7 Postanowienia końcowe

1. Prezentacja zawartości SKLEPU nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

2. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

3. Wszystkie informacje, dane, fotografie, obrazy, rysunki, ikonki, opisy produktów i marek są chronione prawami autorskimi.

4. Znaki towarowe, handlowe, nazwy producentów i firm zostały wykorzystane na stronach SKLEPU wyłącznie w charakterze informacyjnym i stanowią własność ich prawnych właścicieli.

5. SKLEP nie bierze odpowiedzialności wobec firm lub osób trzecich z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych, wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez SKLEP produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków określonych przez producenta danego produktu.

6. ADMINISTRATOROWI przysługuje prawo do zmiany niniejszego regulaminu.

7. Umowy w SKLEPIE zawierane są zgodnie z Dziennikiem Ustaw nr 22 z dnia 31 marca 2000r. poz. 271.

8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

9. Sprawy sporne będą rozstrzygane przez odpowiednie sądy właściwe dla siedziby ADMINISTRATORA.

 

 

Zaloguj się
Witaj Zachęcamy do zalogowania się w naszym sklepie
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

logo payu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl